BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 1, 2010

keboringan

kebodohan dan kepaloian sering datang dlm perasaan aku tanpa diduga.namun aku terus mnghdapinya degan senyuman yg amat mesra serta manja.aku terus meneruskan pjlann hidup yg penuh dgn onak duri atau dugaan.(sedikit ayat2 lemaik yg dipetik daripda novel trbaru saya)

mlm tk aku terus mlayan perasaan boring serta lemaik.boring aii.haha.pocket money dah abs!keja lu xda.bagaikan matahri yg terus mnyinari hari2 ku yg dpnuhi perasaan syahdu.haha.bak kata pepatah 'usah didaki bukit melok jika tanpa sebatang rokok'.haha.REMAJA SIHAT TANPA ROKOK.believe it!dan menanti.haha.oh ya.lemaik kan?haha.gadis itu menolak hajat ku dgn baik dan ikhlas.terima kasih.dan yg bes ny nya tk brik num nya lah.pia lah kita lah.haha.ku tggu kwu.haha.oh bpk,beli dslr ngn ku pak.jeles ku ngga org nk ada.aju eh.ku ttp mok NIKON.the smarter choice!hehe.soalan bes lagi lemaik kpd bekas gerek aku.'cmni asa bergrk ngn aku?'pdh lok juh.'ambil yg masam,buang yg pahit'

0 comments: