BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 14, 2010

perpisahan demi masa depan

salam perantauan.(macam lah aku rah tmpt lain)hahaha.tadi aku menghadiri makan doa selamat(pengilan)buat geng aku yg hendak melanjutkan pelajaran ke negeri org(org lepeh pok?!)haha.abg ashman aqmal(pok man) & mohd badrul nirzam(pok dedek) nama2 yg bakal meniggalkan aku sendirian d kpg bintangor.selamat jalai pok.haha.tinggal la aku.tinggal la aku.haha.bunga2,daun2,dtemani hujan renyai2,aku lepak srg2.d temani sbtng rokok yg mmbunuh.nnti raya jumpa la tu kan pok?haha.jeles juga melihat anak2 sebaya aku sudah pergi melanjutkan pljaran.aku hanya menunggu masa dan ketika.bln november gik lamak oiiiii!haha.intake november pun ok lah bai.haha.missing my sister like a crazy!tiada teman ku d tgh mlm utk lepak2 pan tv,mkn tgh mlm ngn aku,cita2.aku rindu kau la wehh.kt KL pndai2 la bawak dri eh!raya nnti kita ketemu lagi.macbeth aku jgn lupa!hahaha.weh lupa aku!aku nk ucapkan trima kaseh pada-

~ika~awa~pira~zeyra~dena~anis~effa~patricia(cina main)~abbie(cinaudik)~ain~leen.haha.thanks a lot girls!!makseh penah jaga aku lamak tk.setiap masa diri ini x penah melupakan kalian.kita kawan setiap masa!kita mesti mmpunyai semangat kura-kura.aja2 fighting!!HAHAHAHAHA.

0 comments: